23 april

Nu har man snart gjort sin första arbetsvecka på länge, och det känns bra. Igår slängde jag spacklarna åt helvete och började måla, touchade väggen lite lätt... Varit en produktiv dag idag.

Diskade gjorde jag direkt när jag kom hem, såg förjävligt ut.
Sen har jag vart hos päronen, gubben  fyller 51 idag så lite tårta bjöds det på. Gottigt...
Sen har jag även hunnit med och handla lite, idag var nog alla långsamma jävlar ute med tror jag. Hurra!

Så nu har jag slagit mej till ro i soffan, och den ska jag inte lämna på hela kvällen. Bajen - Blåvitt 20.00, somnar väl säkert in redan i halvlek. Då har jag tröttnat på långbollar och spark och slå fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0