Farväl Trash

Fan, jag som bloggade på som en tysk pollenalergiker här ett tag, det har helt stannat upp nu... får väl ta och bättra mej.

*** Lördagen bjöd på en trevlig kväll med alkohol och vänner, men det var en stjärna som lyste starkare än alla andra under kvällen, jag pratar såklart om min kära vän Illern Göran.

*** När jag vaknade igår morses så funkade varken teven eller internet, men det löste sej idag(?!), var ganska less på det igår...

*** Chelsea - Liverpool, 4-4 vilken jävla match. Helt osanolikt.

*** Och precis i skrivande stund fick jag ett samtal från min kära chef, imorgon 07.00 lämnar jag whitetrash stämpeln och träder in i arbetarnas led. Farväl alla moralkärringar på a-kassan, försäkringskassan, arbetsförmedlingen. Dra åt helvete!

*** Ett par ord om Hv71 också, Headcoach Janne Karlsson, ass Thomas Ljungberg och ass Fredrik Olausson har över 700 matcher i Hv tröjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0