Hjeelp meiij, please. It was an spackelolycka

Vilken match det blev mellan Philly - Pens, 6-3 tillslut, och ett antal slagsmål. Varav två rallarslagsmål i första perren. Slutspels hockey när den är som bäst.

Nu har man avverkat 4 dagar på arbetet. Håller på med Socialkontoret, 4500 kvadratmeter, och 175 rum. Jag har hållt i ett verktyg, ett par spacklar. Snart vaknar man väl i sömnen av att man ligger och gör spackelrörelser.

Gårdagen var en spännande dag, jag och Jocke gjorde vårat första besök på en rättegång, och resultatet? Ja vi vann... eller Jocke fick pengar och jag fick inget. Men jag räknar det som seger ändå!

Går bra för mitt kära Red Wings, 2-0 i matcher mot Columbus och ny match inatt om jag inte har missupptatat staternas konstiga tid. AM och PM hit och dit.

Nu ska jag fortsätta med mitt, fick beskedet att kassa pengarna kommer på torsdag, det gillar jag. Nu väntar jag bara på resterande 5000-6000 från Försäkringskassan så kan jag leva lite sen igen, ser redan fram emot 25 maj!

Just det, idag är det exakt 5 månader kvar. 21 September 19.30 Hv71 - Linköping Sektion A Stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0