Lite Hv71 och en blondin på banken

M A T C H D A G ! ! !
Altl går emot Hv71 just nu, Ullström och Laine är osäkra på spel ikväll. Men å andra sidan har Pelle G tacklat sönder Junisen Marcus Johansson och fege Amerikanen Lee Goren. Prisa Pelle G!

Vet inte hur jag känner inför matchen, men är lite smårädd, hoppas det betyder något bra. För dom två senaste har jag varit stensäker på Hv vinst, jag vill inget hellre än att åka till Jönköping på fredag. Med Guds hjälp kan det bli verklighet!

Middag på stan med Samuel idag, var väl runt på 4-5 ställen innan vi bestämde oss. Var borta en sväng vid Galejans nya lokal, fräsh tavla hade dom iaf, en bild från London med två dubbeldäckare som var röda medans resten av tavlan gick i gråton. Läckert, den ska jag ha!

Sen blev det en sväng på banken och där satt Sofia, hon såg ut att skämas när vi kom in.

Kommentarer
Postat av: sofia

ha ha jag blev en aning smått orolig för att ni skulle smida era planer :P

2009-04-07 @ 21:12:35
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: Samuel

det har du rätt i!

2009-04-08 @ 09:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0