Stanley Cup

Hur fan ska jag lyckas ställa om från arbetslös till arbetande?

Jag menar, här har jag gått och lagt med vid 03.00 -04.00, efter NHL hockeyn och dragit upp persienerna vid 12 tiden på dagen, nu helt plötsligt ska jag upp 06.00 imorrn, och jag lär ju inte somna direkt inatt heller. Får väl släpa med mej täcket och kudden till soffan och sätta på Washington - Rangers som börjar 01.00, första matchen i Stanley Cup slutspelet.

På tal om Stanley Cup, det drar ju igång inatt. Red Wings spelar inte föräns imorgonnatt. Hoppas på att Red Wings får chansen att försvara sin titel.


Kommentarer
Postat av: Jensa

Tyckte Thörnberg sa det väldigt klipskt inför en match i finalserien om att det inte heter att man ska försvara ett guld. Ett guld går ju inte att ta ifrån en men man kan ju ta ett nytt.

2009-04-16 @ 13:10:39
URL: http://filmjolk87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0