Svennebanan

Man ska ju inte säga att vi jobbar ihjäl oss på arbetet, det är skönt det. Och jag har klarat tidsomställningen bra, trodde det skulle skitjobbigt att ta sej ur sängen på mornarna. Men det går kanon. Vad det beror på vet jag inte, kommer ju allt närmre pensionen så jag börjar väl komma in i pensionärernas morgontempo.

Idag har jag målat ett jävla hisschakt, var nära till att få ett totalt psykbryt nere i skiten, en näst intill klaustrofobisk känsla.

Och det hela blir ju inte bättre av att dom på Mix Megapol diskuterar och spelar Sommarplågor, genom åren. Gud så törstig jag blev.

Match ikväll mot Lettland, säker vinst enligt mej. Men mest ser jag framemot Kristian Husselius, en liten Svensk favorit ända sedan han slog igenom i Frölunda.

På tal om Sommarplågor, årets blir Promoe med Svennebanan, fruktansvärt skön om jag får säga mitt.

Sen en sak till, riktat till det jävla Slödret i Rosengård som tänder eld på allt och lite till, och sedan atackerar brandmännen när dom rycker ut. Skicka hem det jävla Slödret med första bästa Godsbåt.

Ska dom bete sej sådär så är det väl inget att försöka sopa under mattan, men vi lever ju i ett Sverige där vi styrs av fega jävlar, ingen vågar säga vad dom tycker och tänker. Bäst att ligga lågt så man inte riskerar att få en stämpel på sej som rasist eller något annat. Patetiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0